Вид
оцінювання
|
Середній
«3»
|
Достатній
«4»
|
Високий
«5»
|
Розуміння завдання
|
Включені матеріали, що не мають
безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана
інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають
безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до
неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання.
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація
неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не
робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел;
частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки
аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела
цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий
зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації;
привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка
інформації. Робота схожа на інші роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся
інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Копійована інформація із запропонованих
джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою
веб-квесту
|
Демонструється одна точка зору на проблему;
проводяться порівняння, але не робляться виведень
|
Представлені різні підходи до вирішення
проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору
мікрогрупи
|
Презентація учнів " Вписані і центральні кути"
Немає коментарів:
Дописати коментар